به وبلاگ تک ستاره خوش آمدید...
به وبلاگ تک ستاره خوش آمدید...
به نام تک مکانیک قلب های تصادفی

پین کدتیم رفیق ، سه بار اشتباه بزنی فنا میشیم ، درست بزنی فدات میشیم

!

 

 

 

 

 

 

 

دوستم قلبی اگر باشد دعایت می کنم / جان اگر خواهی فدایت می کنم / با تو ام ای گل ، تو تنها نیستی / گوش کن زیبای من ، هر شب صدایت می کنم

.

 

 

 

 

 

 

غرق ترانه میشوم از نگاه گاه گاه تو / کاش خانه ای بنا کنم در حوالی نگاه تو

.

 

 

 

 

 

 

میان قلب من عشق تو پیداست / لبانت مثل گل خوشرنگ و زیباست / مشو غمگین اگر از هم جداییم / که بی رحمی همیشه کار دنیاست

 

 

 

هرچند نمیدانم خواب هایت را با که شریک میشوی اما هنوز شریک تمام بیخوابی های من تویی

 

.

 

 

 

 

 

 

مرا به ذهنت ، نه به دلت بسپار ، من از گم شدن در جاهای شلوغ می ترسم

.

 

 

 

 

 

 

تو فکر نکن سکوت من ذکر فراموشی توست / بدون که هر لحظه دلم در همه جا به یاد توست

 

 

 

شب

، کاش میشد با تو از عمق وجود ، از ته لحظه ی تنهایی دل ، سخنی گفت به پهنای خیال ، تا که در ظلمت خود ، مرا برداری تا خاطر یار

.

 

 

 

 

 

 

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد / مرا روزی نباد آن دم که بی یاد تو بنشینم

.

 

 

 

 

 

 

وقتی که با تو هستم پرواز می کنم من / دل پر زند به سویت وقتی که دورم از تو / از آسمان جانم با تو فقط پریدم / بال و پرم تو هستی ، جز تو کسی ندیدم

.

 

 

 

 

 

 

همین مسیر را مستقیم بروی میرسی به دو راهی ، یک راه به من ختم می شود ، آن دیگری به ختم من

 

 

 

 

او شاخه گل لای کتاب اما من

؟/ از ماه پلی به آفتاب اما من ؟/ او سیر تکامل قشنگی دارد / اینگونه : نقاب ، قاب ، آب اما من

؟

 

 

 

 

 

 

دل را چو به عشق تو سپردم چه کنم ؟/ دل دادم و اندوه تو بردم چه کنم ؟/ من زنده به عشق تو ام ای دوست ولیک / از آرزوی روی تو مردم چه کنم

؟

 

 

 

 

 

 

از چهره ی افروخته شمعی داری / پیداست بنای قلع و قمعی داری / با هر کس و ناکسی نشستی جز من / زیبایی منحصر به جمعی داری

.

 

 

 

 

 

 

این روزها یا به تو می اندیشم یا به این می اندیشم که چرا ؟ به تو می اندیشم

!

 

 

 

 

 

 

نفس نمی کشد هوا ، قدم نمی زند زمین / سکوت می کند غزل ، بدون تو یعنی همین

 

 

.

 

 

 

 

در چهار دیواری دنیا ، عشق ابدیست ، غم رفتنیست ، خاطره ماندنیست .
 

 

 

 

نمی خواهم نبودنت از شمارش انگشتانم بیشتر شود

، اما این روزها کاری از دستانم بر نمی آید

.

 

 

 

 

 

 

گر محبت ثمرش سوختن و ساختن است / یا به دنبال محبت سر خود باختن است / من به میدان رفاقت گذرم از سر خویش / تا بدانی که این حاصل دوست داشتن است

.

 

 

 

 

 

 

آموخته ام اگر کسی یادم نکرد یادش کنم ، شاید او تنهاتر از من باشد

.

 

 

 

 

 

 

کابوس نبودی که رهایت بکنم / از خاطره عشق جدایت بکنم / آنقدر عزیزی که دلم می خواهد / هر چیز که دارم فدایت بکنم

.

 

 

 

 

 

 

همیشه پنجره ای هست ، پنجره ای که به سوی امیدی گشوده می شود و این امید همان بهانه های کوچکی هستند که ما ساده از کنارشان می گذریم ، می دانم ، می دانم که همیشه پنجره ای هست ، بیا و پنجره ام باش

.

 

 

 

 

 

 

دور شدم از تو دلم شور زد / ساز دلم نغمه ی ناجور زد / آه از آن چشم که با یک نظر / بال و پرم را گره کور زد

!

 

 

 

 

 

 

 

میمیرم اگر دلت پر از غم بشود / یا چشم تو میزبان شبنم بشود / پاییز و بهار را به هم می دوزم / یک نخ اگر از پیرهنت کم بشود

.

 

 

 

 

 

 

ای کاش نگاه خسته را خوابی بود / یا در شب بی ستاره مهتابی بود / ما مثل دو کاج دور از هم هستیم / ای کاش که بین من و تو تابی بود

.

 

 

 

 

 

 

او باشد و مهتاب فراوانی هم / من باشم و اشک های پنهانی هم / حتما شب عاشقانه ای خواهد شد / مخصوصا اگر نم نم بارانی هم

.

 

 

 

 

 

 

نالم از دست تو ای ناله که تاثیر نکردی / گرچه او کرد دل از سنگ ، تو تقصیر نکردی / شرمسار تو ام ای دیده ، از این گریه ی خونین / که شدی کور و تماشای رخش سیر نکردی

.

 

 

 

 

 

 

 

بوی نفسهای لبت جان و دلم وا می کند / اما نمی دانم چرا امروز و فردا می کند / با بودنت کنار من ، غم های عالم می رود / فکر تو در این قلب من هر لحظه غوغا می کند

.

 

 

 

 

 

 

 

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم / فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم / تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام / ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام

.

 

 

 

 

 

 

چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟/ چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست

؟

 

 

 

 

ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها  نگویم / تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کس نگویم

.

 

 

 

 

 

 

 

لحظه ای پیش آرام صدایت کردم و تو آرام آرام صحن رویاهایم را حریم خود کردی

.

 

 

 

 

 

 

 

عشق را با فکر تو معنا کنم من / با حضورت قلب خود زیبا کنم من / گرچه آبی در دلم جاری نبوده / دشت دل با بارش مهر تو دریا می کنم من

 

 

.

 

 

 

 

من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم / غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم

.

 

 

 

 

 

 

 

گاهی باران همه ی

انواع کـد های جدید جاوا تغیــیر شکل موس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 29362
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1